Friday, June 7, 2013

Floral Blue

 Dress H&M (actual collection), Sweather and Heels H&M, Watches Tommy Hilfiger

Last couple days were quite busy for me and brought lot of changes. First of all we contended with flood like a lot of people in Czech republic. Now it is better and I hope all of you (affected or not) survive without any hurts. Second big change is that I moved again. Again to Germany but this time to Leipzig. So this pictures are first from my new home. Weather gets better so it was time for summer dress. This are super comfy and also for super price from my favourite shop H&M. They have many colours and patterns to choice. I prefer this floral one because this pattern getting trendy for this summer again.
Wish all of you wonderful weekend ! 

Posledních pár dnů pro mne bylo hektických a přineslo spoustu změn. Zaprvé, jako mnoho obyvatel v ČR i my jsme bojovali s povodněmi. Dnes už je to lepší. Doufám však, že vy všichni (ať už zasaženi či ne) jste tuto katastrofu přežili ve zdraví. 
Druhou velkou změnou pro mne bylo, že jsem se opět přestěhovala. Opět Německo, ale tentokrát Lipsko. Tyto fotky jsou tudíž první z mého nového bydliště. Začalo se oteplovat a tak jsem vyrazila v letních šatech. Jsou super pohodlné a taky za super cenu - navíc je mají ve více barvách a vzorech takže si určitě vyberete. Já zvolila ty s květovým vzorem, protože toto léto budou květiny opět v kurzu.
Přeji všem krásný a pokud možno klidný víkend !







No comments:

Post a Comment