Wednesday, May 8, 2013

Face and Body Care


Last days I am posting just beauty articles because I look like a inflated baloon. My wisdom teeth are gone but my face remotely resemble my normal face. So for all human is probably better don´t see me in these days - and none at all force you see pictures of me. But stop about me and let´s talk about cosmetic. I put here just some of my favourite products.

Face: this is my normal basic rutine - refresh by Thermale water (also great during summer, no damages on make-up), put the cream (Swiss - skin is so smooth after), make up FIT ME! (Maybeline) and powder (also Maybeline). They have many shades of this make-up, so I am sure that everyone can find THE one. I am using powder because my skin is normal sometimes oily and this helps me matt.

Body: just 3 my favourite products for hydrating skin. Body Moist (by Swiss, with traces of minerals) and 2 best cream for hands ever - YVES ROCHER (bio-vanille - smell is amazing) and L´occitane bestseller - I think I can´t introduce because everyone knows ;)

What is yours favourite products for face and body ? Let me know.

Poslední dny přidávám příspěvky pouze o kosmetice, protože můj obličej vypadá jako nadutý balón. Zuby moudrosti jsou pryč, ale můj obličej pouze vzdáleně připomínámůj normální. Takže si myslím, že pro všechny bude lepší mě teď pár dní nevidět - a už vůbec Vás nebudu nutit se koukat na moje fotky. Ale dost o mně a začněmě o kosmetice. Vyfotila jsem pro Vás jen pár mých oblíbených kousků.

Obličej: moje každodenní rutina - osvěžení pomocí termální vody Avéne (skvělá je i na léto, neničí make-up), poté krém Juvena Swiss Basic (super hladká pleť), make-up FIT ME! od Maybeline a pudr taktéž od této značky. Mají mnoho odstínů, takže si myslím, že si vybere každý. Nakonec používám pudr, protože moje pleť je normální, občas mastnější a proto skvrnám zabraňuji tímto.

Tělo: pouze 3 nejoblíběnjší produkty pro hydrataci pokožky. Tělové mléko od Juveny (se stopami minerálů) a 2 nejlepší krémy na ruce vůbec - Yves Rocher bio vanilka (úžasná vůně) a francouzký besteseller od L´occitane, který myslím ani nemusím představovat ;)

Co vy a péče o tělo a obličej ? Dejte mi vědět, kdo jsou Vaši favoriti.



No comments:

Post a Comment