Thursday, March 21, 2013

Accessory mania

 Rings on hands (from left to right): H&M, C&A, H&M, ALDO, H&M, SIX, Iam, SIX, Forever 21
Necklace: Swarovski, Origami, H&M, Karstadt, SIX

This time I decided write post about rings and necklace. There are some of my favourites because before 6 months I moved to Germany and I didn´t bring all my accessory. When I get home I will introduce you rest of them so do earrings. 
I prefer opulent acc because I think it light up every outfit. 
Maybe you can notice my nails - I mention in this post http://simonaobsession.blogspot.de/2013/03/nail-wraps.html about nail wrap. I decided to try another one and I am still satisfied ;)

Tentokrát jsem se rozhodla napsat o prstenech a náhrdelnících. Zde jsou pouze jedny z mých nejoblíbenějších, protože jsem se před 6 měsíci přestěhovala do Německa a nepřivezla jsem si vše. Až zavítám domů, představím Vám zbytek, stejně tak i naušnice.
Preferuji výrazné a okázalé doplňky, protože si myslím, že dokáží prozážit jakýkoli outfit. 
Možná si můžete všimnout i mých nehtů, které jsem zmiňovala v jednom z předchozích článků. Rozhodla jsem se zkusit jiný typ a pořád si je nemůžu vynachválit ;)


Zara, H&M, H&M, H&M
below: H&M



No comments:

Post a Comment