Wednesday, February 13, 2013

Bremerhaven

 Coat H&M, Leggings PRIMARK, Scarf PRIMARK, Bag Tommy Hilfiger, Boots Paul Frank

After long time I am back, again travelling. This time report from Bremerhaven, Germany, Nord sea. I spent amazing day here near the sea. Visited Klimahaus which is really nice museum about Earth and countries. It was little bit cold so i wear scarf and hat. Also you can see my new coat - little bit colour during winter is important. I think especially here in Germany. Sometimes i fell like in black, white, khaki and brown movie here. It looks like people here are afraid of colours - even young people. I think i will start with colour revolution here :D
What about you and colour in winter ? Yes or no ?

Po dlouhé době jsem zpět, opnět na cestách. Tentokrát se hlásím z Bremerhavenu, Německo, Severní moře. Strávila jsem zde skvělý den. Navšítívila jsem Klimahaus což je úžasné muzeum pojednávající o Zemi a různých zemích. Byla docela zima, tak jsem vyrazila v šále a čepici. Můžete taky zpozorovat můj nový kabát - trocha barev v zimě je důležitá. Speciálně tady v Německu, kde si připadám jako v černo-bílo-khaki-hnědém filmu. Vypadá to, že lidé se tady barev bojí - dokonce i mladí. Myslím, že tu zahájím barevnou revoluci :D
A co vy a barvy v zimě ? Ano či ne ?






No comments:

Post a Comment