Friday, January 11, 2013

SALE, SALE, SALE !

Boots RETRO, Heels H&M

Jako každý rok po Vánocích se těším (asi jako všechny blogerky, ženy a slečny) na slevy. A že jich rozhodně není málo ! Dnes Vám představuji dva páry nových bot, které jsem stihla dnes pořídit (jako bych jich neměla málo, ale znáte to, za tu cenu je tam přeci nenechám). Určitě je v nejbližší době uvidíte v některém z mých outfitů. Kanady jsem si chtěla pořídit již dlouho a až teď jsem úplnou náhodou narazila na jedny právě v RETRU. Musím se přiznat, že opravdu náhodou, protože co si pamatuju, nikdy jsem si v tomto obhcodě nic nekoupila až dnes. Ale myslím, že to stojí opravdu za to. Navíc mě zde uchvátila ještě kožená bundička s kožíškem (kdyby někdo hledal inspiraci, tak určitě zde a za dobrou cenu - ano, opět po slevách), ale nakonec jsem odolala.
Samozřejmě jsem nezůstala jen u bot, ale další kousky Vám představím později ;) 
Co vy a slevy ? Závislost či naopak ?
Mějte všichni nádherný víkend !

Like every year after Christmas i looking forward to (like all blogers, women and misses) sale. And there is a lot of ! Today I introduce you two pairs of my new shoes which i bought today (i know that i have a lot of but I am sure that you know it also - for this price ? impossible let it be). In few days you will see it combinate with my outfit. I was looking for boots like this a long time but today i accidentally found them in RETRO shop. I have to admit, that it was really happy accident because i don´t remember that I bought something in this shop ever. But i think it worths. They have also amazing leather jacket with fake fur for great price (if someone find inspiration i really recommend - and yes, also in sale) but in the end i resisted.
Of course that i didn´t buy just shoes but another pieces i will show you next time :)
What about you and sale ? Addict or not ? ;)
Have a nice evening all of you !




No comments:

Post a Comment