Saturday, December 22, 2012

My Maison Martin Margiela

Leather Bag MMM for H&M, Heels H&M

I know that it´s a little bit late but i also have my Margiela from H&M. I came from Germany to Prague for Christmas holiday and my first steps run to branch Myslbek where they sold this collection. It´s is shame but in Bremen weren´t H&M branch with this collection. I was devastate because some pieces were really amazing ! Now i can jump miles high ! I got it !
And when i was there i also bought black heels which i really need for New´s Eve. And of course for another occasions :) There is always reason for buying new shoes (or clothes), right ? ;)

Vím, že je trochu pozdě ale už i já mám svého Margiela z H&M. Přijela jsem z Německa do Prahy na vánoční svátky a mé první kroky vedliy na pobočku Myslbeku kde tuto kolekci prodávali. Je to ostudné, ale v Brémách žádná z poboček tuto kolekci neměla. Byla jsem zdrcená protože některé kousky byly opravdu skvělé ! Teď můžu skákat metr vysoko ! Mám ji !
A jelikož už jsem byla zde, koupila jsem si i černé boty na podpatku, které opravdu potřebuji na oslavu Nového Roku. A samozřejmě i na jiné příležitosti :) Vždy je tu důvod pro koupi nových bot (či oblečení) mám pravdu ? ;)



 


No comments:

Post a Comment